maandag 23 november 2009

Tekenfilm over Twitter

Goodevening folks!

Overmorgen is de deadline van onze blog. De reis doorheen het web 2.0 landschap was interessant en vernieuwend. De enige web 2.0-toepassing die ik kende was Facebook.

Ik heb heel wat nieuwe toepassingen leren gebruiken die ik voordien niet kende. Ik vind dat web 2.0 heel wat mogelijkheden biedt, op voorwaarde dat men er juist mee omspringt, het mag geen verslaving worden. Niettemin vind ik het toch schitterend hoeveel mogelijkheden web 2.0 biedt.
Ik zou graag afsluiten met een tekenfilm over Twitter.

Ik vond deze tekenfilm over het gebruik van Twitter zeker de moeite waard om nog eens apart te posten, je kan hem ook vinden tussen mijn favoriete video's. Ik vind het geniaal en ludiek uitgelegd hoe Twitter het leven van mensen overheerst. Ik gebruik Twitter zelf niet, maar ik kan me inbeelden dat het zeer verslavend werkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten